Tak jsem se KONEČNĚ s Jeepem projel. Vyzkoušel jsem ho v MRAKOLANDu, zatím jenom tak, testovací jízda. Vyplynulo několik námětů k dalším úpravám a projevil se i jeden nedostatek (vypadávací pojistný kroužek kuláku na horním rameni GPM - zalepeno a zatím OK).
Dále jsem konstatoval, že motor 90T je slabý do výjezdů, nyní je tam 55T a hned je to znát. Do budoucna ale
dám na Mraka a přijde tam WK převodovka a "rychlý" spur. To na trial. 55tka by na expedice měla stačit bohatě.
Ale, proč to píšu, testoval jsem úpravu předního diffu (pokus o jakýsi LSD - hehe). Trochu to fungovalo, ale bylo to ještě dost volné, takže jsem "přitvrdil" a přidal ještě jednu podložku. Princip úpravy je na obrázku
ZDE a rozebraný diff potom
ZDE.
Podložky jsou zatím "vydloubány" skalpelem, potom je vyseknu načisto. Ta poslední nejsvětlejší podložka je z voskového papíru, který je jako podklad na samolepkách do laserové tiskárny, tou hladší stranou ke kovové podložce.
Utažením šroubků "na krev" se diff úplně zavře. Povolením o cca 1/2 otáčky se trochu povolí a v extrému proklouzne (otevře se).
Budu rád, když to někdo vyzkouší abych si třeba neklepal na rameno zbytečně :oops:
Princip pružinek jsem opustil pro NAPROSTO kaskadérskou montáž. Tohle se udělá "na poli".
Dokončuji ještě popis mého řešení elektroniky v autě, ale to až zase jindy.